Evraannesi Mrb arkadaşlar ben Aptamil mama kullanıyorum şok market aldım geçen gün eczane göre fiyatı daha uygundu komşumuz market maması eski kötü dedi bir firikiniz varmı
Lidya-t Evraannesi Aksine market maması sürekli değişiyor talep fazla olduğu için sürekli yenileniyor bende eczane maması daha uzun kalıyor
Evraannesi Lidya-t bende öyle düşünüyorum kızım zaten zayıf baya 7aylik 7/kg market maması verdin için kilo almıyor dedi bana arkadaşım böyle bir şey olamaz dimi
tospikdamla Evraannesi ne alakası var ki 2 yerdeki mama da aynı içerik sadece eczane de ki daha pahalı bizde mama kullanıyoruz çoğunlukla netten yada marketten alıyoruz