Milkaaa Okulları artık açarlar ama bana kalırsa yüne seyreltirler çünkü her ne kadar okullarda bulaş yok deşeler de bu doğru değil kapalı ortamda akşama kadar virüslü biriyle dip dibe oturup virüs kapmamak elde değil.
Öğretmenim ve veliler aşırı dikkatsiz salya sümük öğrenciyi okula yolluyor kaç öğretmen kaç öğrenci virüs kaptı yaşadığım yerde hatta bir öğrenci kaptı koca aileye bulaştırdı ki yaşadığım yerde en az 10 kişilik aileler var.