Merhaba güzel anneler, bebeğimde reflü çıktı, sürekli her beslenmeden sonra, gaz çıkartırken, hıçkırık tuttuğunda kusuyor bazen fışkırarak kustuğu bile oluyor 🤦🏻♀️ Reflü yatağı aldım, gavıscon kullandım fayda etmedi. Bebişinde reflü olup fayda gördüğünüz şeyler varmı?