mihrosum Badem benimki mumkun degıl kızım bugune kadar emmedıgı kadar emiyor anlamadım gitti kız sureklı emmek istiyor sızde durumlar bu sekılde mi. Bu arada biz 20mayluk Olacaz. Devam sutu de ıcıyoruz
Badem Bulutbey özel değilse neden bıraktınız acaba, birde devam sütü kullanıyor musunuz yoksa sadece yemek mi yiyor? Birde nasıl bıraktırdiniz çok soru sordum cevaplarsanız mutlu olurum🌹
Bulutbey Ipek1 evet 3 ana öğün az da olsa mutlaka yerdi. Aralarda meyve vs de yedirmeye çalışıyordum. Onun harici zamanlarda da sürekli emmek isterdi
Bulutbey YorgunAnneyimvesselam57 Badem devam sütü kullanmıyorduk. Hala daha kullanmıyoruz. Yemek yemesi daha iyi oldu. Hatta baya baya iştahı açıldı kestikten sonra. Emmek istediğinde “uf oldu iyileşmesi lazım, artık bardaktan içeceksin mamanı” günü şeyler söyledim.
Badem mihrosum evet aynı. Benim kızım tam 19 aylık. Bir yaşını doldurduktan sonra aşırı düşkün oldu birkaç aydır nefes aldırmıyor. Oturdugum anda meme aç demeye başlıyor. Gece sabaha kadar emiyor, sadece anne sütü alıyor yemek bile yemiyor başka bişey kabul etmiyor
tubist ya bizim de 19 olmamiza az kaldi. O kadar memeye düştü ki napacagimi sasirdim, dun bi deniyim dedim cok katıldı aglamaktan, asla kendi istemedigi surece biraktiramam gibi geliyor artik off :(
YorgunAnneyimvesselam57 Bulutbey aslanda doktrlarda en fazla 2 yasina kadr diyolardruma gore artik28 aylikken yavas yavs baslriz