Asyagok serum fizyolojik kullanıp sürekli temizlemeniz lazım aspiratör ile atesi çıkarsa calpol verirsiniz biraz uzun sürüyor ama geçiyor benim bebeğim 2 aylıkken öyle kötü hasta olmuştu öksürüğü için 5 gün ilaç kullanmıştık sadece çok iyi gelmişti öksürüğü de geçmişti