1176asklarim bizimde öyleydi 2 yasına girecek 1 ay sonra 4-5 ay öncesine kadar gerçekten her gün ağlıyordum.. sağlıkcıyım iş teklifi geldi hastaneden, calısmayı asla düşünmüyordum bakacak kimse yoktu. Sonra araştırdım kreşe veren anneler var cok memnun. Teklifi kabul ettim iyi bir kreş buldum. Allahım hem bana hem oğluma o kadar iyi geldi ki. Resmen psikolojim düzeldi, cocuk evde sıkılıyormuş meğer. Konuşmaya başladı sadece anne diyordu O kadar oyuna rağmen. Bende bir oh çektim , tabi ev işi cocuk iş koca derken yorulmuyorum değil 😂 şimdi bayram tatili evdeyiz cok sıkıldı çantasını gösterip okula gidelim diyor 🙏🏻