S-adar28 Bebeğim kakasını yaparken sürekli ıkınıyor kıpkırmızı oluyor ne yapmalıyım. Sab simplex kullanıyorum bir haftadır ama pek faydası olmadı gibi . Böyle olan var mı varsa ne yapıyorsunuz ** **
[silindi] 34 günlü bebem var ben de aynı durumdayım saatlerce önceden ıkınmaya başlıyor meme emmiyor :(