Leyla0613 Bebeğimin göbek deliğinde ceviz büyüklüğünde şişlik var birden çıktı gazlı bir bebek fıtık diyolar nette araştırdıgım kadarıyla başına gelen varmı tehlıkesı varmıdır randevum salı günü acile gitmem gerekırmı
Cansuukrt Benim oğlumda doğduğundan beri var. 3 aylık şimdi. Doktorumuz bana 1 yaşa kadar geçeceğini şu an için korkulacak birşey olmadığını, Eğer 1 yaş sonrası geçmezse tedavi olması gerektiğin söyledi. Tabi eğer fıtıksa..