Umuttttt Bebeğim 4 aylık olacak 5 gün sonra iki gündür sürekli mızmız yere asla koymamızı istemiyor sürekli kucak istiyor dün gece aniden ağladı bi süre uyumadı sabah erkenden kalkıyor yine bi huysuzluk meme verirken zorlanıyorum böyle durum yaşayan var mı
Bahar00 Umuttttt benim oğlumda 4 aylık 2. Ayından beri meme reddi yaşıyorduk biraz düzelmişti bi kaç gündür yine aynı durumdayız çok huysuz geceleri sık sık uyanıyor uykuya direniyor sanırım atak haftası seninde öyle olabilir.
sincaptanhallice Umuttttt ay vallahi aynii. Bizim de tam 5 gün sonra 4aylik olcak. 2 gündür ilk defa böyle huysuz. Gündüz uykuları yok denecek seviyeye geldi,kucağından inince ağlıyor,yatmak istemiyor,meme bile sakinleştirmiyor 😔😔
Ayca_ogun1 Umuttttt 4.ay atağı çok zor Allah yardım etsin biz çok ağır atlattık ishal olmuştuk sabah 10lara kadar uyumuyordu her gece sabah karsi 6 da başlıyordu ağlamaya biz şuan 11 aylığız ama görünce yazmak istedim inşallah düzelir sizinki uzun sürmez
Umuttttt Bahar00 uykusu geliyor ama uyuyamıyor sürekli ağlamaklı bi ses tonu var iki ilgi göstersek gülümsüyor sonra tekrar mızmız
Umuttttt sincaptanhallice kesinlikle memeyi veriyorum bazen ağzında aguluyor bazen almak istemiyor sonra huysuzlanıyor hemen kucağa alınca mutlu oluyor
Bahar00 Umuttttt aynı benim oğlumu anlattın bizde aynı durumdayız seni anlıyorum zor bi durum ben sürekli oynuyorum iş güç yemek hak getire iyice yoruluyor ve kucakta birtek uyutabiliyoruz bu şekilde baş etmeye çalışıyoruz umarım yakın zaman da normale döneriz.
sincaptanhallice Umuttttt anlattığınız her şey birebir aynı. Bazen kusana kadar emmek istiyor bazen hiç istemiyor. Tam uyudu diyorum gözlerini açıp gülmeye başlıyor kucağa almazsam da kıyamet kopuyor. Doğumundan beri ilk kez böyle zorlandım
Derinkusum Benimkinde aynı şimdiden böyleyse sonra nasıl olacak bu arada 3 ay 27 günlük hal kalmadı uykuyu bölmekten sürekli başım çatlıyo çok fenayım😭😭
Umuttttt Derinkusum bugün ben de öyleydim gece bi uyandı uyumanın imkanı yok sürekli ağlıyor uyutuyorum 5 dk sonra yine aynı
Ayca_ogun1 Umuttttt 4.aya kadar çok sakin bir bebegim vardı gece uykusu bile düzenliydi nasıl o atağı geçirdik bozuldu hala da toplanmadı 8.ayda felanda atağımız oldu o sabah hiç uyanmadan uyuyan bebeğim gitti şimdi illa gece kalkan bir bebek oldu huyları değişti