Merhaba kizlar oglum 6 aylik 6 aydir emziiriyorum fakat istahli oldugu icin normal bebek mamasida veriyorum fakat Bu gn dikkat etim gogusumden sirf su akti hic sut gorunumu yoktu ve Ilk defa boyle bisey oldu normalde hep sut goruntusu vardi neden olmus olabilir zamanla sut suya donusuyor diye duymustum dogrumudurki bilen varsa benide bilgilendirsin simdiden tessekurler😍