Kızlar merhaba biz hala bez kullanıyoruz 🙄🙄 Of çok zor birde ikinci geliyor umarım en kısa zamanda tuvalete alışırız 🥲 Neyse ben korbell çöp kovası kullanıyorum uygunken almıştım koku konusunda acayip çocuk kilidi vs. ama tabiki poşeti kendine özel alternatif poşet kullanan var mı onun için yani kampanyaları takip ediyorum ama tabi insan alamayacağı zamanlar oluyor varsa önerisi olan burda bekliyorum 😘 şimdiden teşekkür ederim. 😊