Demircan61 Ftmagull ben almıştım yüksek bel ysziyodu ona göre aldım ama yüksek bel değildi ve kumaşı çok sertti geri iade ettim bide yorumlara bakarak almıştım bide
YagmurSelin Ftmagull Ben aldım ama mom jeans baya rahat ettim hatta aşındı giymekten 😂 Atmak istemiyorum sanırım yama yapıcam 😂😂 Ama bir tane daha almıştım o sertti değişiyor hep aynı olmuyor aynısının farklı rengini almıştım oysaki 🥲 İade etmiştim