gozdeteacher salgın değil sanırım ikimizi de nezle olduk oğlum öksürüğü atamadı ben 3 günde toparladım covid olsak 3 günde geçmezdi diye düşünüyorum ateş, halsizlik, eklem ağrısı yapmadı bizde Allaha şükür sizlere de çok geçmiş olsun bir an önce toparlarsınız inşallah 🌸