Kızlar kabağı ilk nasıl verdiniz? Çorba şeklinde mi yoksa sadece haşlayıp mı? Bebeğim 6 aylık bu arada. Patates, havuç tadımında haşlayıp verdim sevmedi yemedi. Çorba şeklinde mi versem kabağı diyorum. Bilemedim nasıl yapacağımı. Fikirlerinizi bekliyorum:)