3 aydır bileğim ağrıyor yerinden oynuyordu Cat diye ses gelip oturunca ağrısı geçiyordu ben yer yaptığını düşündüm eskiden de doktor öyle demişti çünkü bebeğim 3 aylıktı şimdi 6 aylık hala ağrıyo bebeği bırakıp gidemedim bir türlü hastaneye bugün de şişmiş bilek yerim çıktı mı ne oldu bilmiyorum aciller de anlamıyor ortapedi randevusuda yok açık nereye gitsem bakar acaba ortapedi bölümü nöbetçi varmı