Veyselaras ha tamam yanlış anlamayın siz daha iyi bilirsiniz bazıları direk suya sokup çzmdürüyo o yüzden sordum. Sondurulmuş sütte o kokunun olması normal çünkü donup çözünürken yapısı parçalanıyo ya.
tadında sorun yoksa sorun yoktur inşallah. Birde buzdolabında çözündükten sonra uzun tutulmaması gerekiyor. Naçizane tavsiye sadece 😍