Eliztosum_ Erdemim biz 3 ay 1 haftaligiz başladık başlamak zorunda kaldik hatta ☺ Biz yatırınca o kafasini kaldiriyo sürekli sonra kaldirip oturtmayınca kıyamet kopariyo☺
busra6161 Erdemim bebek oturacagi zamani kendi belirliyormus benim oğlumda 3 bucuk aylik hafif egimli oturtuyorum cnku kucağımda yatarken nerdeyse kalkip gidecek😂
Melisinannesi2019 3 ay 20 günlük kızım oturmayı çok istiyor ama doktorumuz 5 ay kadr bekleyelim dedi. Biz şu an ayaklarının üzerinde kış süreli turnalara başladık
Erdemim Ugggg ayağıyla itmeye çalışıyorsa o da oturma isteğini gosteriyo. Bizimki yatarken ayağı ile kendini ittiriyor kalkmak istiyo
Hacerk 5aydan önce oturtmamak lazım diye biliyorum ama 🙄 bizimki de sanki oturtsak oturacak ama henüz erken diil mi