Papatyaninannesii Kızlar kızımın allerji şüphesi var teslerde cıkmadı kanlı mukuslu kakadı var ek gıdaya basladık böyle kızarıklıklar cıkıyor sıcaktandır dedim ama hava kapalı iki gündür yine cıkıyor, isilik değil gibi isilik oldu o küçük pütür pütürdü bunlar gün içinde kaybolup yine cıkıyor sizde de oluyor mu? [url=https://www.hizliresim.com/mkm7p13][img]https://i.hizliresim.com/mkm7p13.jpeg[/img][/url]
Papatyaninannesii Papatyaninannesii [url=https://www.hizliresim.com/a46p1cy][img]https://i.hizliresim.com/a46p1cy.jpeg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/pr30jdu][img]https://i.hizliresim.com/pr30jdu.jpeg[/img][/url]
dontsleppyunhappy Papatyaninannesii yok canım bişey ısırmış onu, egzama olsa alerji olsa daha yaygın ve kuru, kaşınır zaten.
Aminisinannesi Papatyaninannesii kanli munuslu kaka hala geliyormu neye alerjisi var benimkinde de geliyor ara ara ama testlerde bi sey cikmiyor
Ozgeruya Papatyaninannesii egzama daha kuru oluyor suan bizde cok fena isilik olduk kollarımız cok kötü bize doktor gluteni ve muzu kesti ama bizim çoklu besin alerjisi var
Papatyaninannesii Papatyaninannesii [url=https://www.hizliresim.com/4tz6ygi][img]https://i.hizliresim.com/4tz6ygi.jpeg[/img][/url]
Papatyaninannesii snowflake evet bende öyle düşünüyorum ama evde sinek yok gibi bizi ısırmıyor, sivri sesi duymuyorum görmedim de bilemeidm ısırsa ağlamazmı bide birden cıkıyor anlamadım
Kaganalis Bir gun ince uzun kol ve bacakli tulumla uyutun bakalim. Belki böcek sokmustur koye gidince bende de oldu. Alerjide biraz etrafinda kizariklar falan da oluyor. Ama siddetlenirse mutlaka doktorunuza sorun. Ne yediyseniz biraz ara verin.
Papatyaninannesii Kaganalis köyde değiliz istqnbuldayız acaba baska bisi mi ısırıyor şimdi şüphelendım
Papatyaninannesii Kaganalis sinek ısırsa görmezmiyim bunlar hep bu gün cıktı uyanıklen ve evde sinek yok hiç zaten camalrda tül korumalar var ve beni ısırmadı hiç eşimide başka görmediğim bişi ısırabilirmi acaba?
Kaganalis Papatyaninannesii valla koyde beni ne yedi bende bulamadim. 🤷♀️ sivri isirinca daha farkli oluyor cunku. Ama hergun artti yani isiriklar. Ondan dedim biseyler giydirince ince. Oyle takip edin. Alerjiysede yesirdihinlgiz seye biraz ara verin. Tam da ek gidaya gecince olmus insan suphelenir.normal yani
snowflake Çok zor çekmiştim doktora atacaktım annemin kucağınada zipliyordu anca bukadar cekebildim tam belli bile değil bundan heryerinde var sırtında bacağında karnında
Papatyaninannesii snowflake evet egzama gibi bunlar allerjide böyle oluyor sanırım çok geçmiş olsun, böyle yok şükür gün içinde çıkıyor bir iki güne sönüp gidiyro belki sinektir ama hiç bizi ısırmıyor
Papatyaninannesii Kaganalis aynencanım cok sağol akşam öyle yapayım yeni cıkıcakmı bakım çok teşekkürlerr
Papatyaninannesii dontsleppyunhappy teşekkür ederim canım şimdi ne ısırdı acaba ya evdeyiz çözüm bulmak lazım
dontsleppyunhappy Papatyaninannesii belki sivridir. Benide ısırmadığı oluyor ama kızımı ısırıyor. Bende fişe takılan tabletlerden aldım. Bide evde hayvan falan yok dimi. Geçen sene benim köpeğim pirelenmiş öyle ısırmıştı bebeğimi pireler.