Evrim1906 Emine0714 40 ım çıkınca kontrole gitmeden 1 gün önce kuaföre gittim sonra kendim aldım ilk başta korktum dikiş yerinden ama kuaför bende sezeryanlıyım bişey olmaz zaten senin ki yapıştırma hiç bişey olmaz dedi olmadı da çok şükür
29052021 Emine0714 ben 2 ay bekledim gitmek için . Sonra korktum açıkçası ve jiletle aldım. Çünkü hala özellikle solumda olmak üzere ağrılarım oluyo
MayneymisAltintop Kırkım çıktıktan sonra komple ağda yaptırdım bir hafifleidm. Özellikle karnınız yaptırın sonuca inanamayacaksınız
Cemreninannesi11 MayneymisAltintop bende karnımdaki tüyler dökülmeyince bugün ağda yaptım ama sonrasında daha çok çıkarımı diye de korktum tüylerim normalde sarı ama hamilelikte karnımdakiler siyahlaştı sizin nasıl oldu tekrar çıktığında
MayneymisAltintop Cemreninannesi11 AA hayır hiç çıkmıyor. Benmde normalde yoktu hamilelikte çıktı 40lıyken aldırdım bir daha aldırmadım.