Kuzeymiram Götürdüğümü değil de neyi kullandığımı yazayım çünkü erken doğum yaptım, çantam tam hazır değildi. Gecelik, alt üst pijama, çorap, terlik, yazma, örgü yelek (temmuz olmasına rağmen gaz sancısı omuzlarıma kadar çıkıyordu ben de omuzlarımı örten bir yelek istedim evden, çok işe yaradı.), Depend hasta külodu, el havlusu, göğüs ucu kremi, çıkışta giymek için başörtü, pantolon, tunik ve terlik. Şarj aleti, telefon, cüzdan (kısacası kol çantanız yani). Bunlar haricinde elma suyu, kayısı suyu, şişe şişe su, yemek saatleri haricinde karnım kazınırsa diye abur cubur. Islak mendil. İhtiyaç duydukça eşime aldırdım veya evden getirttim.