EDN0948 Gece 2 kere acile gittik soğuk algınlığı vs birşey yok şuan diyorlar dişten dolayı olabilir diyorlar ama diş ateşi de benim bildiğim 38 i geçmez yarın hastaneye götüreceğim oğlumu ama yerimde duramıyorum nedir bu neden oluyor ateşi çok korkuyorum gece inliyordu hızlı nefes alıp veriyordu çok halsiz iştahsız ne yapacağımı bilmiyorum 😔😔😔
Mom9870 EDN0948 Üstte kalsın, çok geçmiş olsun bence de bu kadar yüksek ateşe diş deyip geçmemek lazım. Yarını beklemeden acilden gidebilirsiniz daha iyi olur.
Annesi_bebisi EDN0948 bizde de aynı durum var ama sadece 1 kere 39 u gördük kan tahlili vericez iştahsızlık halsizlik vs yok çok fazla
Fdime EDN0948 Benim bebeğim de 39 derece ateşliydi geceyi hastanede geçirdik salgın varmış doktor öyle söyledi
EDN0948 Mom9870 acile 2 kere gittik hiçbirşey yapmıyorlar calpol içir deyip gönderiyorlar o yüzden yarın hastaneye randövü aldık 😔
MuhammedMusa EDN0948 bizim de aynı şekilde üç gün boyunca ateşi vardı. Sonra vücudunda döküntüler oluştu. Altıncı hastalık gibi geldi bana. Geçmiş olsun.
ayseguloks MuhammedMusa ne kullandınız acaba yada doktora gittiniz mi . Benim kızımda 3 gün ateş sürdü doktora gittim diş dedi ama şimdi yüzü dahil vücudunda döküntüler oldu napıcağımı şaşırdı
Fdime Annesi_bebisi Dün gece ve bugün öğlene kadar hep aynıydı ateşimiz ben calpol verdim 4 saatte bir ve sürekli ılık dış aldırdım
MuhammedMusa ayseguloks iburamin mi ne öyle bi şurup vermişti. Ama döküntü olduysa artık endişelenmeyin. Döküntüler iyileştiği anlamına geliyor. Üç günde döküntü olur hatta ikinci günü artıyor baya sonra geçiyor.
Ekim19 EDN0948 3 gündür aynı dert kesinlikle ateşini dusuremiyorum , 20 aylık orta kulak iltihabı varmış o yüzden kaynakliymis , doktorunuz kontrol etmis miydi çünkü bizim ilk gittigimiz doktorda bi seyi yok diyip göndermişti
etipuf EDN0948 bizde dün 38,5 la acile geldik ateş düşürücü verip gönderdiler kanda enfeksiyon yoktu dün gece 39 daydı ateşi kendi doktorumuz çağırdı ateşi düşmeyince bugün muayene etti yatışımızı yaptı kanda enfeksiyonda çıktı antibiyotik başladı şuan hastanedeyiz 4 ay 10 günlüğüZ
EDN0948 etipuf Allahım Şafii ismiyle şifa versin çok geçmiş olsun bende çok korkuyorum yarın hastaneye gideceğiz bakalım umarım dişten dolayıdır 😔
Kkbraaa EDN0948 benim de dünden beri ateşli , 8 aylığız, 37.5 38 arası ateşimiz. Dişten mi soğuk algınlığı mı anlayamadim bende
Girlpower EDN0948 az önce post açtım kimse bişey yazmıyor benim de kızım 6.5 aylık bugün 38.5-39 oldu ateşi ben 3-4 gündür grip gibiyim benden grip mi bulaştı bilmiyorum hiç burun akıntısı tıkanıklığı falan da yok ama acildeki doktor da ne olduğunu bilmiyo fitil verip yolladı bulunduğum yerde özel hastane de yok ki götüreyim 🤦🏻♀️