Dilaelif Altan iki disimiz çıktı üstlerde belirti yok anlamıyorum bende neden yemiyor eline verdiğimde yiyor bugün ilk defa meyve püresi yapmıştım kaşıkla yedi ona bile nasıl sevindim ah ah bide doğuştan meme reddimiz vardı tam 5 bucuk ay olana kadar beş buçuk boyunca sagarak besledim tam memeye döndü feraha kavuştuk derken simdide gıda reddiyle uğraşıyorum