8 ay 4 günlük kızım. Sabahları 9 gibi kalkıyor. lor , yumurta sarısı , zeytin biraz ekmek ve yanında içmesi için 30 cc kadar formul mama hazırlıyorum. Ayrı ayrı yemeyi seviyo çok şükür. Bazen de meyveyle ya da kaşık mamasıyla yumurta sarısı labne ve tereyağını karıştırıp yediriyorum. 12 ye doğru uyamaya geçiyo emzirip yatırıyorum. Kalkınca sebze corbası ve yogurt. 4-5 gibi yine uyucak oluyo emziriyorum. Eğer uyumaZsa meyve veriyorum. Uyuyyp kalkınca yine çorba ya da uygun pişen bi yemeğim varsa ondan. Yatarken yine emziriyorum. Sütüm az gibi olursa biberon maması yapıyorum. Henuz muhallebi yapmıyorum. Gece boyunca da 2-3 saatte bir uyanıyor haliyle emzirmeye devam