egelsenkonuss Becausefirstmom joie lietrax3 bizde var memnunuz sürmesi çok kolay yenidoğandan itibaren kullanılıyor
Taze-Anne28 Becausefirstmom joie litetrax 4 kullanıyoruz çok memnunuz. Pusetli kullanıyoruz şuan. Açma kapaması çok kolay tekerlekleri büyük çok iyi manevra yapılıyor
55eren55 Becausefirstmom travel sistemler çok ağır oluyor bi de arabaya zor sığıyor ama sürüşü güzel baston arabayı da görümcem kullanıyor katlayınca az yer kaplıyor hafif bi araba sürüşü de idare eder bana sorarsan joie 4 al maddi gücün yetiyorsa çok kullanışlı görünüyor
Efy Ben kızıma doğumdan itibaren baston bebek arabası aldım chicco lite way çok dışarı çıkmadığımız için bize yetiyor tek elle taşıyıp açıp kapatabiliyorum diğerleri çok hantal geliyor bana