MotherOfAlmila AbsXxxl Aglamadigi surece uykusunu bolmuyorum asla uyku kalitesi acisindan. Sabah 6 da gozlerini acar, ilk isimiz altini degistirmek sonra emzirmek. Bu arada 4. Ayimiz bitti.
Hayalims AbsXxxl kaka yapmadığı sürece degişirmiyorum uykusu bölünmesin diye sabah 7 de kalkar genelde altını değişirip emzirmeye başlarım
Evrim1906 AbsXxxl ilk başlarda cildi hassas olduğu için değiştiriyordum şimdi 9 aylık oldu kaka yapmadığı sürece değiştirmiyorum
Cascas19 AbsXxxl kaka yaptıysa değiştirilmesi gerek yoksa kurur kalır pişik yapar. Kendinizde hayal edin. Çişde gerek yok çok aşırı dolu değilse.
MotherOfAlmila Elifnisaaaa Suan 4. Ay atagimiz devam ediyor. Hafif mizmizlik var o kadar. Onun disinda neyse ki hafif atlatiyoruz.😅 Guluyoruz herseye. Sizin ne durumda?
Elifnisaaaa MotherOfAlmila benm ki 2+26 günlük 1 ay sonra bakalım benim ki nasıl olacak ins. Bende hafif atlatan bir anne olurum canım ya 🤲💜🦋
BulunurHintKumasi AbsXxxl büyük tuvaletini yapmazsa değiştirmiyorum. Ya da bezen çişini çok yapıp dışına çıkarıyor kıyafeti ıslanıyor o zaman değiştiriyorum.
YazarAnne Kakasını yapmadıysa hiç değiştirmedim şimdiye kadar. Uykusu bölünüyor. Bebeğime bunu yapmak istemedim.