mombeto cncnd bize pişik tapmadı hatta en iyisi bence sidefer. ondan olmayabilir havalar sıcak ondan olabilir cnm
Rikaa cncnd evet ogrenmis oldunuz boylelikle. Bizim de var ferrum kullaniyoruz mecburen. Oceanin da icinde sut var. Doktorunuzla paylasin ona gore beslenme duzeni olusturun emziriyorsaniz. Ya da alerji mamasi vs.
Irmak21 Biz kullandık süt alerjisi olanlar kullanamiyormus bilmiyorduk pişik ve kabız oldu başka kullanıyoruz şuanda
cncnd Rikaa evet emziriyorm doktoruma söyleyim dedginiz gibi ne zaman versem poposunda pişik artıyor gibi