Birprensannesi12 Merhaba anneler benim oğlum 5 ay 2 günlük. Bebeklerimiz de gözlemlediklerimizi konuşalım mı? Oğlum birkaç gündür sürekli çığlık atıyor konuşuyor gibi yapıyor 😂 Suyu ve mamasını ayırt edebiliyor. Ona güldüğüm zaman bunu anlıyor ve kendi de gülümsüyor aynı şekilde kahkaha atıyorsan o da aynısını yapıyor. Ve en korktuğum şeyi yapmaya ya başladı artık geceleri ters dönüp öyle yatıyor ve bu beni çok korkutuyor😣 Ben artık meyveli ek gıdaya başlangıç toz mamalardan kullanıyorum içine elma armut rendeli yorum ama günde bir kez o mamadan yapıyorum. Siz neler yapıyorsunuz neler vermeye başladınız ufaktan tadımlar yaptırıyor musunuz hadi ya gelin biraz sohbet edelim 💙🌺🥰
Mom987 Birprensannesi12 Benim ki büyüdü ama şunu demeye geldim dönmeyi öğrendi ise kendini kurtarir nasıl rahatda o şekilde uyusun 🤗
Hamsicikk Birprensannesi12 hemen hemen benzer şeyler yapiyo benimde oğlum henüz başlamadım ek gıdaya ama hazır kasık mamalara karşı olduğum için sadece kahvaltıda yulaf haslayip irmigi peynir altı suyuyla(kendi yaptığım) kavurup muz ev yapımı pekmez birazda labne peynir koyup içine mama hazırlıyorum sabahları bunu yediriyor bir kaç gündür yulaf olduğu için kabizlikta yapmıyor tavsiye ederim
1ana1bebe Birprensannesi12 bizde 4 artı 16 ama 3 aylıkken uyku rutinlerimiz çok güzeldi 4 aylık olduk herşey bozuldu emzik almıyor, memeyi çekince uyanıyor açık büfe yatıyoruz 5 aylıkken tekrar eski düzen olur mu ya düzelir diyin nolur düzelir insaAllah
Birprensannesi12 Hamsicikk ya benim oğlum ne yese vücudu tepki gosteriyo öyle ahım şahım bişey de vermiyorum sen bana göre seçenek olarak fazla veriyorsun mesela
Hamsicikk Birprensannesi12 muz peynir pekmez 🤔çok değil aslında mama yapmak için bunlar şart hazır mamalarin içindede var bunlar canim önce tadım yaparak alerji geliştirmezse verebilirsin