Rozalinda Geçmiş olsun güzel anne. Ahh ben hep uyurken keserdim, eşimde hadi ben tutayım kes dedi. Neyse daha ilk parmakta kaptık, sızıntı şeklinde kanadı. Parmağı bür kaç gün kızarık oldu. Geçti sonunda. Ve artık hep uyurken kesiyorum. Hiç bir şey sürmedimde. Onların canı bir yanıyorsa annelerin canı bün yanıyormuş o an anlamıştım.