Kizlar cocugum yogunbakimda kaldigindan beni cok gec tutmustu bir kac ay hem mama hem memr gitmistik sonra covid vurdu yaklasik 15 gun ayri kaldik ve o mamaya devam etti bu surecte sagip atmak zorunda kalmistim sonra makineye artik sut gelmemeye baslamisti birakmistim sagmayi sonra oglumla bir araya geldigimizde emzirmeye calistim fakat sut gelmediginden sinir oluyor agliyordu denedim cok ama tutmadi olmadi bende sagmayi da emzirmeyi de biraktim cunku sut gelmiyordu 4 ay oldu covud atlatali ve sagmayali hir kac hafta once gogsumun ucunda islaklik fark etmistim bugun de fark ettim ufak bir islaklik sagmaya calistim once sumuksu yapida ilk agiz sutu rengindd sivi gelmeye basladi her ikisi de oyleydi korktum biraz daha sagdim ama oldukca yavas geliyordu ben de biraktim toplamda 2 cay kasigi kadar sut var biberonda ne yapmaliyim bu sagdigim suttu degil mi ? Sut ise neden sumuksu yapida geldi sizce devam edeyim mi sagmaya sutum onca aydan sonra geri gelir mi ? Litfenyazin tecrubeli anneler