Kızlar sütümü sağıp buzluğa atmıştım 1ay bile olmadı bugün normal buzdolabında çözdürdüm sonra biberona koydum ısıtma vs henüz yapmadım. Biberonun üzerinde topak topak sanki süt kesilmiş de lor gibi minik topaklanmalar oluşmuş kokusu öyle bozuk değil. Bu süt bozuk mu normal mi