pinar5595 46 günlük bebeğim var. İki küçük paket sma comfort mama kullandık. Bir haftadır kusuyor bugün çok daha fazla kusmaya başladı. Mamadan kaynaklı olabilir mi diye düşünüyorum. Sma mama kullanıp kusma sorunu yaşayan var mı
Sb123sb pinar5595 mamadan olabilir marka bebekten bebeğe değişir her mama her bebeğe yaramaz ben bebelac hipp aptamil bebelac gold kullandım hepsi kusturuyor bebeğimi 😭
Metehan123 Ben kullaniyorum hic oyle bi sorun yasamadim gayet de memnunuz ilk kez kullanmaya basladiysaniz mama yaramamis olabilir ama hep kullaniyodunuz da simdi kusmaya basladiysa mamadan kaynakli olmayabilir