Merhaba güzel anneler. Hemen konuya girip mümkün derece kısa tutmaya çalışacağım.
Ben 16 saat suni sanci ile doğum sancısı çektikten sonra, doğum ve açılma 8 cm de durduğu için acil sezaryene alındım. Burada sıkıntı yok, önemli olanı oğlumla benim canımın sağ olması. Benim asıl sorunum ve beni çok üzüp bi nevi bende travma yaratan olay şu oldu: ben hastaneye kananam var diye gitmistim 40+6 da ve suyum geldiğini tespit ettiler ve hemen yatisim yapildi. Bundan dolayi kanimda enfeksiyon cikti ve bana her 8 saatte bi antibiyotik serum verdiler. Neyse oğlum doğdu ve onun kaninda da enfeksiyon cikti. Sabah 5 de doğum yaptim ve aksam odamda oğlumla koynumda uyurken hemsire ile doktor yanıma gelip beni uyandirdilar ve bana oglumu alıp çocuk yoğun bakimina gotureceklerini söylediler. Bende uyku sersemi tam anlayamadim, ne zaman geri getireceklerini sordum ve doktor 3 ile 5 gün kalacağını söyledi oysa bende bi iki saat sonra geri getirecekler saniyordum. Ben o anda ne olduğunu anlayamadan oğlumu kucağımdan alip götürdüler. İstediğim zaman inip gorebilcemi söylediler. Ama ben sezaryenli olduğum için bu biraz zor oldu. Oğlum beni iyice ememedi ve ilk gecemizde baglarimizi güçlendiremeden yavrumu ayırdılar benden. O geceden beri hastaneden cikana kadar gözümden yaş dinmedi. Cok ağladım cok üzgünüm ve emziremiyordum oğlumu. Yoğun bakımda ona biberon verdikleri için göğsümü almiyordu. Eve gelince ebemle birlikte başardık göğsümü emmesi icin ama sütüm az olduğu için doymuyordu ve mecbur mama takviyesi yapmak zorunda kaldik. Meme ve mama ile devam ettik ama anlıyordum sütümün yetmediğini. Sagiyordum 60 ml falan cikiyordu dedim sagmiyim kendisi göğsümden icsin. Ama dün yine sagiyim dedim ve sadece iki göğsümden 10 ml cikti. Sütüm kalmadı ve oğluma bos memeyi emziriyorum diye dünden beri o kadar üzgünüm ki 😔 hala o yaşadığım travmalari atlatamazken bide bu üstüne geldi 😔 çocuğuma yetemiyorum diye cok üzgünüm, ona çok değerli anne sütünü veremiyorum diye cok üzgünüm 😔
Kusura bakmayin uzun oldu ve karisikta yazmis olabilirim. Acaba sütümü yine arttirabilir miyim yada bebeğimi sadece mama ile beslesem onun gelişimi için negatif mi? Simdiden tsk ederim 😘