assd15 Mine115 bal 1 yaş sonrası, tahin 8 ay sonrası , sütte genelde 2 yaş sonrası öneriyor doktorlar ama 1 yaş sonrası keke vs koyuyorlar gördüğüm kadarıyla
MasalMomy Mine115 13 aylık kızım. Tahin 10 aylıktan beri arada bir biz yersek yiyor. Süt de artık pankeklerine koyuyorum. Ona uygun sütlü birşey varsa kek vs yiyor. Ama direkt içirmeyi düşünmüyorum henüz zaten anne sütü alıyor ayran içiyor yemek yiyor. Bal henüz hiç vermedim bu ay onu da deneyeceğim.
Dn123 Mine115 1 yaşından sonra hepsini verdim tahin alerji yaptı sütü kendi sevmedi keke falan atıyorum tatlilarina.
BanniCici Mine115 inek sütü proteini alerjisi bu. Doğuştan oluyor bebeklerde. Emziren anneler ve bebek alerji geçene kadar süt ve süt ürünü içeren hiçbir gıdayı tüketemiyor çok ciddi sonuclara yol açabiliyor. Bizimde alerjimiz geçti sayılır diyet açma aşamasındayız yani istesem de süt veremezdim
Banu_alper Mine115 1 yasindan sonra 13-14 aylik falandi hepsini 3 gun deneyerek verdim sulur sikinti olmadi 21 aylik oldu simdi ama sütü icmiyor tabiki 🤣 cok icirme taraftari degilim de ara sira icse kurtarici olurdu maalesef yulaf lapasi yapiyorum icine koyuyorum pankek falan onun haricindeki diger sut urunlerinin hepsini yiyor zaten