Butterfries Sezaryen sonrası 41. Günüm ve bugün karnımda adet ağrısına benzer bir ağrı var. Kanama yok ama regl olacak gibiyim. Sizler ne zaman adet gördünüz ve normalde olduğunuzdan farklı mıydı? Daha ağrılı/daha az ağrılı, daha fazla ya da az kanama gibi