Umay_19 Ayrılık kaygısı, bağımsızlaşma ve bağlanma arasında kalınmış bir ay bu. Emme isteğinin tavan yaptığı, bir taraftan dünyanın keşfiyle kendi başıma bir şeyler başarabilirim fikri diğer yandan anneden kopamama. Öyle bir dönem işte. 22. Aydan sonra zamanla azalacak 🥰