Elfuls merhaba, benim bebeğim de 46 günlük, 35 haftalık doğdu. Küvezde kaldı, bu sürede gaz damlasına başlamışlar ben de evde devam ediyorum. Maflor, şu ana kadar ciddi bir sorun yaşamadık. Sevi bebe nin kiraz çekirdekli reflü yatağını almıştım, kiraz çekirdeği torbası var. Gaz sıkıntısı olduğunda da onu ısıtıp karın üstü yaptırıyorum kesinlikle hayat kurtarıcı, çok rahatlatıyor sıcak etkisiyle mışıl mışıl uyutuyor da. Dün akşam biraz karın ağrısı olduğunu düşündüm, torbayı ısıtıp yatırdım. 2 saat sonra bağırsaklarını boşalttı rahatladı