Irmakkubra Kaç ay sonra sütün tadı değişti bebeğiniz emmeye devam etti mi bide sezeryan olanlar yakın zamanda hemen hamile kalınca dikişleri daha mu geç iyileşti
2bebe1ana Irmakkubra sezeryan olanlar yakın zamanda hemen hamile kalınca dikişleri daha mu geç iyileşti Sezeryan daha çabuk iyilesti 14 ay içinde 2 doğum yaptım
Deletedmom4444 Irmakkubra Ben kizim 18 aylikti hamile kaldim 5. aya kadar emzirdim.Dikislerim her dogumdan sonra daha kolay iyilesti.
Yeniaanne Emzirirken hamile kalan arkadaşom vardı kızı7 aylıktı bir iki ay sonra kesti memeden ama normal doğumdu onun ki
Irmakkubra Yeniaanne benim kızımda 7 aylık şuan iki aylık hamileyim hala emio insallahta hep emer bırakmaz
Irmakkubra Ysm2019 emzirirken ikinci bebekte gelismede bı gerilik oldu mu yani haftasına göre geriden mi geldi Ben emziriorum 6 haftalık ti kesenin içi bistu doktor emzirdigin için geç gelişme olabilir dedi
2bebe1ana Irmakkubra Evet 5 aylıkti hamile kaldigimda hemen farkettim zaten adet günüm gelmeden test yaptım pozitif çok şükür şimdi küçüğü 7 aylık oldu ☺️
2bebe1ana Irmakkubra Zordu ama geçti gibi şu an tek sorunumuz büyük olanı küçüğünü dövmeye çalışıyor sürekli yapma dedikçe daha da harlaniyor seviyorda dovuyorda uzak tutmaya çalışıyorum tek çözümüm bu
Irmakkubra Deletedmom4444 benimde hemen iyileşir umarım bende ilk hamileligimde yapışma vardı İnşallah bu hamileliğimde öyle bişi olmaz
Tuba Irmakkubra 10 ay sonra hamile kaldım, dikişlerimde bir sorun olmadı ve 8 haftalıj hamileyken oğlum emmeyi bıraktı tadı değiştiği için. Bazıları ama değişse bile devam emebiliyormuş🤷🏼♀️