Nur_2013 21 günlük oğlum var kıyafetini giydirdigimde ateşi 37 oluyor çıkarıp biraz bekledigim de 36.2 veya 36.3 çıkıyor ateşi var mi yok mu anlamıyorum yenidogan için 37 yüksek mi
hsyn Nur_2013 canm sicaktan buyuk bi ihtimal zibinla dursun ve oda serin olsun 37.5 gecerse eger o zaman doktora goturursun yeni dogan icin 37.5 yuksek ates sayiliyor