incininannesi33 Bebeğimin başında ateş var ama vücudunda yok ne olabilir doktora götürsem bir çözüm varmı acaba? Bebeğim 5 aylık
KaderturanAlp incininannesi33 ateşi var derken başımı sıcak geliypr size oğlum 4. Ayı bitti 5. Ayına girdik başı çok sıcak ateşi var sanıyorum 36.6 çıkıyor havalar sıcak ondan dır
yaseminoztrk incininannesi33 bizde de aynı durum var. Doktor normal ateş olduğunu anlamak için vücudunun da sıcak olması lazım bişey olmaz baş sıcaklığından ateş değil o demişti.
incininannesi33 Mihranimmm Ya elektronik şuan yanımda değil normal ateş ölçer var başını ölçemiyorum ama koltuk altı 36.2
Senahatice123 Doktorumuz bebeklerin başı sıcak olur normal kol atından ateşini ölçtüğünüzde normalse sıkıntı yok demişti
incininannesi33 yaseminoztrk Evet ya ilk çocuk ve hiç yaşamadım ilk defa olunca tedirgin oldum neyseki düzeldi şuan herkese teşekkür ederim bilgiler için 💖
yaseminoztrk incininannesi33 öyle öyle öğreniyoruz bizde 😊 insan ister istemez tedirgin oluyor çok haklısınız. Sağlıkla büyüsün yavrunuz ❤️
balyanakannesi2 incininannesi33 oğlumun başı hep çok fazla sıcaktır. Hep ateşi mi var diye fırlarız ama bişeyi olmaz. Doktor vücudunda da ateş olmadığı sürece sorun yok normal demişti
Prenses_annesi22 incininannesi33 cnm doktor bana koltuk altı atesını baz al dedı kafa atesı normaldr dedı diş dönwmine gircek dijital degıl eskı usul ölcekle ölç dedı birde içn rht olsn