Sehertosunn Mardinde yaşıyoruz. Ilk kontrolüne hatayds götürmüştük kalca çıkığı icin ultrason çekmiştik ve sorun çıkmıştı. Simde mardindeyiz burda önerebileceginiz bir cocuk doktoru var mi? Hem 2. Ay kontrolü hemde ultrason cektirecez.
nazlieylul Sehertosunn bnce riske atmayın burda iyi bir çocuk doktoru yok diyarbakıra gdin pişman olmayın sağlık sistemi burda çok kötü
Zumramm04 Sehertosunn Kızıltepe de yaşıyorum burada devlet hastanesinde bir tane çocuk cerrahi var onun ilgisi güzel bide cihanpol hastanesinde devrim hoca var oda çok bilgili ama rendevu almak biraz zor
AsafEymenAraf Sehertosunn İyi bir doktor bulamazsanız Batman-Diyarbakır hastanelerini öneririm. Diyarbakır hakkında pek bilgim yok ama Batman hastaneleri hakkında bilgi verebilirim
nazlieylul Sehertosunn bnm görümcemin kızıda öyleydi bez taktı iki tane sonra aparat aldılar onla düzeldi ama iyi bi doktora götürün
nazlieylul Sevda6767 çocuğum onun yüzünden enfeksiyonu ağır hale geldi geç kaldık neler yaşadı şikayet etsem yeri bişeyi olmayan çocuğa iyi o adam
Narin9 Sehertosunn mardin şehir hastanesi çocuk doktorları iyi ve ilgililer en son rutin şeyler için Songül hanıma gittik gayet güler yüzlü ilgili başka bilmiyorum ama diyarbakır da çok iyi doktorlar var özel hastaneler de profesör falan uzakta değil 2 saatlik yol çok iyi bir doktor istiyorsanız