Merhabalar 2 ay 10 günlük bebeğim var göğsümün birini hiç emmedi ucu yok diye tutamıyordu silikon göğüs ucuyla da tutamadı başlarda sağdım ama sonra çok fena yara oldu ve doktor sağmayı bıraktırdı ve bugün bebeğim o göğsümü tuttu tabi süt gelmeyince ağlayarak bıraktı tamamen kesilmiş midir sağsam tekrar getirebilir miyim yada hala varsa artırabilir miyim bilgisi olan var mı?