İşinize karışmak gibi olmayim da daha önce avent kullanmadiysaniz. Bence almayın. Turkiyeden çekiliyor uç bulması filan problem. Bende avent aldim kızıma hem cam olanını hem kolik pp olanı pp olan ucu kalın geldi sevmedi uc bulamadim başka. Cam olan da diş atıyor kapağı bazen lak diye mama bebeğin üzerine bosaliyor. Chicco aldim onu denicem. Paylasmak istedim sıkıntı yasamayin diye