beyazkelebegim 2 gün önce hastalandı. Ateşi vardı hafif burun akıntısı falan derken bugün iyi biraz ama iştahı kesilmiş ek gıdayı yemiyor, anne sütü ile besleniyor sütü almıyor napacağımı şaşırdım. Napsam ne etsem bilemedim. Doktora mı götürsem yoksa bekliyim mi ?
kbrasahhbz1 beyazkelebegim doktora götür bence bekleme benim kızım da öyle olmuştu sabahtan akşama kadar hiç emmedi aç kaldı emince kusuyordu serum taktıkar ilaç başladılar düzeldi şükür
Huzurum beyazkelebegim hastalık sonrası bi kaç gün benim cocuklarımda yemiyolar 2 3gün bekleyin bence
beyazkelebegim Huzurum bugün biraz iyiydi sanki komiklik yaparak güldürerek yedirdim inşallah hemen geçer