AloneMom bunları hissediyorsanız bir saniye bile beklemeyin lütfen. Kızlarınıza bu şekilde daha çok zarar veriyorsunuz. Bırakın emmesin ! Artık yemek yeme zamanı gelmiş. Bu şekilde siz şimdi iyilik mi etmiş oluyorsunuz ? Yapmayın bunu ne kendinize , ne yavrularınıza. İlk kendinizi bir iyileştirin, sonra evliliğinizi bir kere daha gözden geçirirsiniz.