Bende 34+5 haftamda erken doğum yaptım. kızım 5 gün kuvezde kaldı. Bu süreçte sagipta süt gönderdim ancak çok fazla sütüm olmadı, hala daha öyle. Eve geldiğinde bebeğimde sarılık vardi mama başladık, ee tabi biberona alıştı ve benden fazla süt gelmedigi için ağlıyordu. şuan bende önce meme sonra mama veriyorum. 1,5 aylık kızım ve 2 saatte bir 30 veya 60cc veriyorum emme durumuna göre. biberonu bıraktırmak için aklina gelebilcek herseyi denedim ama maalesef olmadi. Mama az verdim, sık emzirmeye çalıştım ama uyanmadı veya doymadi, eds sistemi denedim sondayı anladı istemedi vs. ee tabi etraftan da emzir mama verme olayını gerçekten anlamıyorum, belkide psikolojik sütüm oyuzden artmadı. sanki ben anne olarak bebeğimi düşünmüyorum da onlar düşünüyor. bebeğinin doyup doymadığını en iyi anne anlar. oyuzden sen kendine bir rutun oluştur, gönlünü ferah tut, olabildiğince emzirmeye çalış 1 damla da gelse sifa olur inşallah. Bu sıkıntıları yaşayan tek sen ya da tek ben değilim. Ben artık öyle diyip bebeğimle daha çok sevgi paylaşımı yapıyorum , yoksa emzirirken bile acaba sütüm gelmiyor mu diye düşünmekten bebeğimle konuşmadığımı farkettim. Allah ne nasip ettiyse o canım. bende içimi döktüm manayla🙃🤫😄