Hanımlar kızımın uyku arkadaşı var. Bir tane pelus zebra. Ama sürekli nereye kayboluyorsa bulamıyorum. 3. aldık yine kayboldu. Oyle küçük biseyde değil ama anlamadım gerçekten. Gözüm gibi bakıyorum ama artık bu durumu anlamlandiramadim. Her şey yerli yerinde sadece onu kaybediyor. O oyuncağa aşırı bağlı. Onsuz uyumuyor. Gecen almayalım dedik 2 gün uyumadı. Boyle bir durumda başka oyuncağa alistirabilen var mı 🤦♀️