Melisa59 yazdıklarımda sadece gaz sancısı olduğunu belirtmedim. Ancak boş bağırsakta gaz olur diye belirttiğiniz için sizi de ekledim cevabıma. Kilo alımını kontrol etmesi, gelişimini kontrol etmesi de gerekir. Tabiki doymama da bir ağlama sebebidir. Ancak direk doymadığından da ağlar diyemeyiz. Ben bunu ifade ettim yazdıklarımda.