Hbbsnnplt dalması kalmadı çok şükür o zaman neden öyle oluyordu anlamda veremedim ciddi anlamda tepkisiz kalıyordu.Doktor belkide ufak nöbetler var ama eegde şuan çıkmıyor videoda da öyle ciddi bir şeyde görünmüyor ama bu durum sonrasında farklı bi tepkiyle farklı şekilde kendini gösterebilir takip et demişti.Birde bu nöbeti geçiren hastalarını gösterdi kızımınkiyle çok farklı,zaten bu nöbet türü okul çağı çocuklarında görülür bu yaşta zor ama imkansız değil demişti.O da içimi rahatlattı yani bu nöbet türü için kızım çok küçük imkansız gibi bir şey ama neden olduğunu hala bilmiyorum.1-2 yıl sonra farklı bi durum oldu diyip gelmeniz sizi tedaviye geciktirmez eğer ki bir şey varsa,merak etmeyin dedi ama yok yere sadece bu videoylada çocuğun bünyesine ilaç yükleyemem bana gerçekten nöbet videoları şart ilaca başlamam için dedi.Sizinde şüpheleriniz var sanırım