Kızlar merhaba oğlum 2,5 yaşında yaklaşık 20 gündür kakasını yaparken Zorlanıyor 2 günde bir bazen 3 günde bir yapıyor çok çok afedersiniz biraz katı şekilde kaç kere dr götürdüm şurup probiyotik poposunda yara çaylak vardır diye krem verildi hiç bir şekilde geçmiyor ağlaya ağlaya yapıyor kakasını bazen de tutuyor korktuğu için yapmıyor nasıl geçecek bu yarın başka bir dr a randevu aldık başına gelen varsa yardımcı olabilir mi lütfen dua edin 😞