Daha önce de bir çok post açıldı ama tecrübeli annelerden destek istiyorum. Oğlum 23 aylık olacak artık bıraktırmak istiyorum. Uykularımız fena durumda her gece en az 3 kez emmeye uyanıyor. Açlıktan değil alışkanlıktan. Psikolojik olarak çok yoruldum. Gündüz sadece uykuya geçerken emiyor gündüz sayısını teke çektim ama gece nasıl bıraktıracağım. Bir anda bıraktırmak istiyorum. Kademeli olarak maalesef bırakabilecek bir yapıda değil☹️